Frequently Asked Questions

Ik heb bij mijn registratie mijn paspoortnummer ingevuld.

Je kan een kopie van uw paspoort/identiteitskaart rechtstreeks aan uw profiel toevoegen via de link https://www.goldenpalace.be/profile-nl op het tabblad "mijn documenten" of je kan deze kopie per e-mail sturen naar support@goldenpalace.be.

Ik ontvang geen e-mail van goldenpalace.be.

Wellicht komt onze e-mail in je spambox terecht. Voeg ons e-mailadres news@goldenpalace.be toe aan je adresboek, dan zal dit niet meer gebeuren.

Is goldenpalace.be een legale online spelsite?

Ja, goldenpalace.be heeft licenties A+, B+ en F+ van de Belgische Kansspelcommissie gekregen. Dat betekent dat wij online casinospellen, dicespellen, en sportwedden mogen aanbieden. Wij respecteren ook de principes van het belang van de speler zoals opgelegd door de Kansspelcommissie. Dit gaat onder meer over het maximale uurverlies of de controle van het uitbetalingspercentage.

Vanaf welke leeftijd mag ik op goldenpalace.be spelen?

De minimumleeftijd om online casinospellen en online dicespellen te mogen spelen in België is vastgelegd op 21. Dit betekent dat wie minstens 18 jaar is gebruik kan maken van onze site voor online sportweddenschappen, maar dat jouw toegang tot de casinospellen en de dicespellen beperkt zal zijn indien je nog geen 21 bent.

Voor welke beroepen is het verboden om te spelen?

De Belgische wet bepaalt dat magistraten, notarissen, gerechtsdeurwaarders en leden van de politie geen kansspelen mogen spelen. Als je een van deze transacties uitvoert, mag je niet spelen op goldenpalace.be.

Hoe kan ik een storting doen op goldenpalace.be?

Je kan een storting uitvoeren via Bancontact (HIPAY), Bancontact Mobile, ING Home Pay of Paysafe Card. Je kan ook "Golden Card" -oplaadkaarten gebruiken. Wanneer je rechtsboven op "Storten" klikt, vind je onze verschillende opties.

Kan ik met een kredietkaart onmiddellijk een storting doen op goldenpalace.be?

Nee, volgens de Belgische wetgeving is het niet mogelijk om rechtstreeks een storting te doen met je kredietkaart.

Wat doe ik als ik een probleemgokker ben?

Wanneer je denkt dat je een gokprobleem heeft, dan dringen we erop aan dat je hulp zoekt. Kijk voor meer informatie: https://www.goldenpalace.be/verantwoord-gokken.

Hoelang duurt het voordat een opname op mijn rekening gestort is?

Een opname wordt binnen twee werkdagen in behandeling genomen. In bepaalde gevallen kan dit tot 10 dagen duren. Afhankelijk van je bank kan het dan nog een tot drie dagen duren voordat het geld op je rekening beschikbaar is.

Ik kan mijn paswoord/login niet resetten.

Stuur een e-mail naar support@goldenpalace.be met je e-mailadres en wij zullen je paswoord resetten. Nadien kan je het op je profielpagina aanpassen.

Hoe kan ik mijn account sluiten?

Wij hebben niet de mogelijkheid om je gegevens volledig te wissen van onze bestanden. Dit gaat in nauwe samenwerking met de Kansspelcommissie. Je moet een aanvraag tot blokkade doen via het formulier op de website http://www.gamingcommission.fgov.be. Wil je geen nieuwsbrieven of andere communicatie meer ontvangen, stuur dan een e-mail naar support@goldenpalace.be.

Mijn account is geblokkeerd, wat is de reden hiervan?

Het kan zijn dat je account door de kansspelcommissie geblokkeerd is om op een online kansspelensite te spelen. De Kansspelcommissie geeft geen reden op, je moet dus contact opnemen met hen: http://www.gamingcommission.fgov.be. Is dit niet het geval? Stuur dan een e-mail naar support@goldenpalace.be.

Ik kan de spelen niet laden op mijn computer.

Waarschijnlijk moet je Flash Player geüpdatet worden. Ga hiervoor naar de website van Adobe:
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

Support

Aarzel zeker niet om ons te contacteren indien je vragen hebt of problemen ondervindt. Onze klantendienst helpt jou graag verder. Klik op "Mail naar onze klantendienst" om ons te contacteren via jouw standaard mailing-applicatie of contacteer ons rechtstreeks door een mailtje te sturen naar support@goldenpalace.be!

Mail naar ONZE KLANTENDIENST