Frequently Asked Questions

Hulp nodig?

We zijn er voor je! Hieronder heb je een FAQ met grondige antwoorden tot je beschikking. Hier vind je al je antwoorden. Zo niet, aarzel dan niet ons te contacteren via de info onderaan deze pagina! Ons toegewijde customer care team is op weekdagen van 8.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag, zondag en officiële Belgische feestdagen van 10.00 uur tot 22.00 uur bereikbaar. Je kan over het algemeen een antwoord verwachten binnen 2 uur nadat je ons jouw vraag hebt gestuurd.

1. ID verificatie/opladen

2. Storting/uitbetaling

3. Bonus/promotion

4. Account problemen/blokkeren/deblokkeren

5. Problemen met casinospellen

6. Vragen over sportweddenschappen

7. Klachten in de speelzaal

8. Bug/probleem

9. Legal

1. ID verificatie/opladen

Hoe kan ik mijn documenten opladen?

Om je documenten op te laden volstaat het je aan te melden op je spelersrekening en je te begeven op je persoonlijke « Profiel » pagina. Via het tabblad « Mijn documenten » heb je de mogelijkheid je documenten op te laden. De documenten dienen kleiner te zijn dan 2Mb per document. Als de documenten te groot zijn volstaat het nieuwe foto’s te nemen op een lagere resolutie. Van zodra je documenten zijn opgeladen zal je account gevalideerd worden.

Wanneer wordt mijn account gevalideerd?

Je spelersrekening wordt gevalideerd binnen één werkdag na dat je documenten werden opgeladen op je spelersrekening.

Waarom dien ik mijn documenten op te laden?

Je documenten zijn in eerste instantie nodig om in regel te blijven met de Belgische wetgeving. De documenten zijn nodig om je persoonlijke informatie te controleren, om zeker te zijn dat de ingevulde gegevens bij je inschrijving identiek zijn met je persoonlijke informatie op je identiteitsbewijs.

Kan mijn account gevalideerd worden met een kopie van mijn rijbewijs?

Een kopie van je rijbewijs is geen geldig document om je spelersrekening te valideren. Om je spelersrekening te valideren hebben we een kopie nodig van je identiteitskaart

Mijn documenten zijn te groot. Wat kan ik doen?

Als je documenten te groot zijn raden we je aan nieuwe foto’s te nemen op een lagere resolutie. De documenten dienen kleiner te zijn dan 2Mb per document. Je kan bijvoorbeeld ook een programma gebruiken zoals « Paint » om je documenten te verkleinen. Van zodra je documenten kleiner zijn dan 2Mb per document zal je de documenten probleemloos kunnen opladen.

Ik ben mijn identiteitskaart verloren. Hoe kan ik mijn account laten valideren?

Het is niet mogelijk om je spelersrekening te valideren zonder een kopie van je identiteitskaart. Je zal een nieuwe identiteitskaart moeten aanvragen bij je gemeentehuis. Van zodra je in het bezit bent van je identiteitskaart, kan je deze opladen op je spelersrekening. Ondertussen kan je uiteraard al beginnen spelen. We kunnen echter pas je aanvragen tot uitbetaling verwerken van zodra je spelersrekening gevalideerd werd.

2. Storting/uitbetaling:

Ik kan geen storting uitvoeren

Indien je problemen hebt om een storting uit te voeren raden we je aan eens te proberen met een andere stortingsmethode. Mocht het alsnog niet lukt kan je best even een mail sturen naar onze support met de foutmelding die je bekomt. Je kan een mail sturen via het email adres: [email protected]

Welke verschillende stortingsmethodes bieden jullie aan?

We bieden verschillende stortingsmethodes aan. De makkelijkste manier om te storten is via ‘Bancontact’ of ‘Bancontact Mobile’. Je kan echter ook storten met een Paysafe Card of met de debetfunctie van Visa of MasterCard indien je in België bent.

Hoelang duurt het alvorens ik mijn geld ontvang op mijn bankrekening?

Over het algemeen worden aanvragen tot uitbetaling binnen de 2 werkdagen verwerkt. We verwerken alle aanvragen met zekerheid binnen de 10 werkdagen. Afhankelijk van je bank kan het vervolgens enkele werkdagen in beslag nemen alvorens de transactie verwerkt wordt door je bank waarna het geld beschikbaar is op je bankrekening.

Ik heb een storting uitgevoerd maar heb het geld niet op mijn spelersrekening ontvangen

Gelieve een email te sturen naar onze support met een bewijs van overschrijving. Je kan deze mail sturen naar: [email protected] Van zodra we dit bewijs van jou hebben bekomen, kunnen wij het nodige voor jou laten nakijken.

Ik kan geen uitbetaling uitvoeren

Om een aanvraag tot uitbetaling in te dienen, dienen alle ingevulde gegevens correct ingevoerd te worden. Het IBAN en BIC nummer dienen correct te zijn. Indien je het IBAN-nummer van je bankrekening niet kent of het BIC nummer van je bank niet kent, raden we je aan contact op te nemen met je persoonlijke bankinstelling. Zij kunnen jou deze informatie probleemloos bezorgen. Van zodra alle gegevens correct werden ingegeven, zal je je aanvraag tot uitbetaling probleemloos kunnen indienen.

Wat is een IBAN-nummer? Waar kan ik deze vinden?

Een IBAN-nummer is een Internationaal Bank Account Nummer. Een International Bank Account Nummer wordt gebruikt om internationale transacties tussen rekeningen en banken gelegen in verschillende landen vlotter te laten verlopen. Het IBAN telt maximaal 34 alfanumerieke tekens en heeft een vaste lengte per land. Je kan deze informatie terugvinden op je bankkaart of je bankafschriften. Je bank kan je deze informatie tevens bezorgen.

Wat is een BIC/SWIFT-code?

BIC is een identificatiecode van je bank. De Business Identifier Code, afgekort BIC, is een code die wordt gebruikt bij grensoverschrijdend betalingsverkeer om een bank te identificeren. Hij staat daarmee in tegenstelling tot het IBAN, dat een individuele bankrekening aangeeft. Om de BIC code van je bank te kennen, nodigen we je uit contact op te nemen met je persoonlijke bankinstelling. Zij kunnen jou deze informatie bezorgen.

Kan ik mijn geld afhalen in een Golden Palace-speelzaal?

Je kan het geld effectief afhalen in één van onze speelzalen. Om het geld af te halen in één van onze speelzalen dien je een aanvraag tot uitbetaling in te dienen voor de speelzalen. Via je ‘Kassier’ pagina heb je de mogelijkheid het tabblad ‘Uitbetaling in Speelzaal’ te selecteren. Van zodra je aanvraag tot uitbetaling verwerkt werd door onze boekhoudafdeling zal je een email ontvangen met een code. Deze code geeft je de mogelijkheid het geld af te halen in één van onze speelzalen die vermeld staan onderaan de pagina waar je je aanvraag hebt ingediend. Je zal in het bezit moeten zijn van je identiteitskaart om het geld in ontvangst te nemen.

Wanneer is mijn geld klaar voor afhaling in een Golden Palace-speelzaal?

Een aanvraag tot uitbetaling zal binnen de 10 werkdagen verwerkt worden. Van zodra je aanvraag tot uitbetaling verwerkt werd, zal je een email ontvangen met een code. Deze code geeft je de mogelijkheid het geld in ontvangst te nemen in één van onze speelzalen die vermeld staan onderaan de pagina waar je je aanvraag tot uitbetaling hebt ingediend. De code om het geld af te halen kan je tevens terugvinden via het tabblad ‘Uitbetalingsgeschiedenis’ via je persoonlijke ‘Kassier’ pagina na je te hebben aangemeld op je spelersrekening van zodra je aanvraag tot uitbetaling verwerkt werd door onze boekhoudafdeling.

Hoe kan ik mijn geld afhalen in een Golden Palace-speelzaal?

Van zodra je aanvraag tot uitbetaling verwerkt werd, ontvang je een email met een code. Deze code geeft je de mogelijkheid je geld in ontvangst te nemen in één van de vermelde speelzalen onderaan de pagina waar je je aanvraag tot uitbetaling hebt ingediend.  Je dient in het bezit te zijn van de code en van je identiteitskaart om het geld in ontvangst te nemen.

In welke Golden Palace-speelzaal kan ik mijn geld afhalen?

Je kan je geld ophalen in elke speelzaal die je kan vinden onder "uitbetaling in speelzaal" op je kassierspagina.

Hoeveel kan ik in één keer laten uitbetalen?

Er is geen limiet hoeveel je kan laten uitbetaling op je bankrekening. Het maximumbedrag dat je kan afhalen in de speelzalen is 1.500€/dag.

Moet ik belastingen betalen op mijn winsten?

Nee, je dient geen belastingen te betalen op de winsten. Alle belastingen worden betaald door Golden Palace.

Moet ik mijn winsten ingeven op mijn belastingformulier?

Als Belg dien je de winsten niet in te geven op je belastingformulier. Casinowinsten zijn belastingvrij. Indien je geen Belgische nationaliteit hebt, raden we je aan contact op te nemen met je lokale overheidsinstellingen om na te gaan of je de winsten dient in te geven op je belastingformulier.

Hoe kan ik mijn aanvraag tot uitbetaling annuleren?

Zolang je aanvraag tot uitbetaling nog niet in verwerking is kan je deze manueel annuleren via je persoonlijke kassierspagina, na je te hebben aangemeld. Indien de optie om de aanvraag te annuleren niet meer beschikbaar is, wil dit zeggen dat je aanvraag tot uitbetaling verwerkt wordt. Van zodra je aanvraag tot uitbetaling verwerkt wordt is het niet meer mogelijk je aanvraag te annuleren.

Hoeveel kan ik storten?

Er zijn 2 limieten waarop u kunt storten: de standaardlimiet en de verantwoorde limiet. Vanaf 20 oktober 2022 zal de standaard stortingslimiet ingesteld zijn op €200 per week. Dit is de limiet die je standaard hebt wanneer je een account aanmaakt en je limiet niet wijzigt. De verantwoorde limiet is een limiet die je voor jezelf kan instellen, naar eigen inzicht. Wij adviseren je om verantwoord spelen in gedachten te houden wanneer u een nieuwe limiet aanvraagt.
 

Hoe kan ik de stortingslimiet van mijn spelersrekening aanpassen?

Om je stortingslimiet te wijzigen, ga je naar jouw klantenruimte via deze link: https://www.goldenpalace.be/profile-fr#3. Selecteer "Verantwoord spelen" in het menu aan de linkerkant. Op deze pagina kan je een wijziging van je stortingslimiet aanvragen. Een verzoek om een hogere limiet duurt 72 uur voor verwerking, zoals de wet voorschrijft.

Waarom werd mijn stortingslimiet niet gereset?

De limiet wordt berekend op basis van de stortingen van de afgelopen 7 dagen. Als je in de afgelopen 7 dagen een storting hebt gedaan, dan wordt deze storting meegenomen in de berekening. Zo niet, dan wordt de limiet op nul gezet.

3. Bonus/promotie

Wanneer krijg ik een bonus?

1 maart laatstleden zijn nieuwe regels van toepassing gegaan inzake online casinospelen en sportweddenschappen. Deze nieuwe richtlijnen omtrent dit onderwerp werden bekend gemaakt door de Belgische kansspelcommissie. Eén van de doelstellingen van deze nieuwe richtlijnen is om ervoor te zorgen dat onze spelers van een nog betere bescherming kunnen genieten. Het verbod op bonussen is 1 van de maatregelen die werden getroffen om deze doelstelling te behalen. Onze website, goldenpalace.be, ziet zich dus genoodzaakt om geen bonus van gelijk welke soort meer uit te reiken.

Hebben jullie promoties?

1 maart laatstleden zijn nieuwe regels van toepassing gegaan inzake online casinospelen en sportweddenschappen. Deze nieuwe richtlijnen omtrent dit onderwerp werden bekend gemaakt door de Belgische kansspelcommissie. Eén van de doelstellingen van deze nieuwe richtlijnen is om ervoor te zorgen dat onze spelers van een nog betere bescherming kunnen genieten. Het verbod op bonussen is 1 van de maatregelen die werden getroffen om deze doelstelling te behalen. We bieden evenwel nog altijd promoties en toernooien aan op ons casinogames en sportweddenschappen. Meer informatie kan je terugvinden via deze links: https://www.goldenpalace.be/toernooien-nl en https://www.goldenpalace.be/promos-nl.

Kan ik gratis bonusgeld krijgen?

1 maart laatstleden zijn nieuwe regels van toepassing gegaan inzake online casinospelen en sportweddenschappen. Deze nieuwe richtlijnen omtrent dit onderwerp werden bekend gemaakt door de Belgische kansspelcommissie. Eén van de doelstellingen van deze nieuwe richtlijnen is om ervoor te zorgen dat onze spelers van een nog betere bescherming kunnen genieten. Het verbod op bonussen is 1 van de maatregelen die werden getroffen om deze doelstelling te behalen. Onze website, goldenpalace.be, ziet zich dus genoodzaakt om geen bonus van gelijk welke soort meer uit te reiken.

4. Account problemen/blokkeren/deblokkeren

Ik kan me niet inloggen op mijn account

Als je problemen hebt om je aan te melden raden we je aan je wachtwoord te vernieuwen. Je kan een nieuw wachtwoord aanvragen via volgende link: https://www.goldenpalace.be/password-nl. Mocht het nadien alsnog niet lukken, aarzel niet een mail te sturen naar onze support naar het adres: [email protected]

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

Je kan je aanmelden met je e-mailadres. Van zodra je bent aangemeld met je emailadres kan je bovenaan je gebruikersnaam terugvinden voor de toekomst.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Je kan een nieuw wachtwoord aanvragen via volgende link: https://www.goldenpalace.be/password-nl.

Kan u mijn account blokkeren?

Je kan je spelersrekening zelf blokkeren via je persoonlijke “Profiel” pagina. Via het tabblad “Verantwoord wedden” heb je de mogelijkheid te klikken op de knop “Mezelf uitsluiten”. Je kan de pagina bereiken via volgende link: https://www.goldenpalace.be/profile-nl#3

Kan u mijn account deblokkeren?

Indien je je spelersrekening geblokkeerd hebt door gebruik te maken van de optie “Mezelf uitsluiten” via je persoonlijke “Profiel” pagina, kan je op dezelfde knop klikken om jezelf opnieuw toegang te geven. Je kan de pagina bereiken via volgende link: https://www.goldenpalace.be/profile-nl#3

Ik wens me uit te schrijven van Goldenpalace voor een bepaalde periode. Is dit mogelijk?

Het is niet mogelijk om jezelf voor een bepaalde periode uit te sluiten. Je kan deze aanvraag echter makkelijk indienen bij de Belgische Kansspelcommissie zodat zij jouw toegang blokkeren tot alle goksites, speelzalen of casino’s in België voor een bepaalde periode. Zij kunnen jouw toegang blokkeren zonder enig probleem. Je kan je aanvraag indienen via volgende link: https://www.gamingcommission.be/opencms/opencms/jhksweb_en/protection/forbid/free/

Hoe kan ik me volledig uitschrijven zodat ik niet meer kan spelen?

Je kan een aanvraag indienen bij de Belgische Kansspelcommissie zodat zij jouw toegang blokkeren tot alle goksites, speelzalen of casino’s in België. Zij kunnen jouw toegang blokkeren zonder enig probleem. Je kan je aanvraag indienen via volgende link: https://www.gamingcommission.be/opencms/opencms/jhksweb_en/protection/forbid/free/

Ik heb een gokprobleem, wat moet ik doen ?

Indien je een gokverslaving hebt raden we je ten zeerste aan hulp te zoeken. Je kan hulp inroepen bij verschillende instanties. Via volgende link kan je hulp zoeken bij instanties die je zullen helpen bij je verslaving: https://gokhulp.be/hulpverlening-gokken

5. Problemen met casino spellen

Ik heb geld gewonnen maar het geld werd niet op mijn spelersrekening toegevoegd

Als je een probleem hebt ervaren tijdens op een casino spel, gelieve een email te sturen naar onze support met de volgende informaties:

  • Exacte datum en tijd wanneer het probleem zich heeft voorgedaan
  • De naam van het spel waarop het probleem zich heeft voorgedaan
  • De inzet van het spel
  • Je balans op het moment van het probleem
  • Een screenshot van de foutmelding die je kreeg

Alle mogelijke extra informatie die nuttig kan zijn om het spel in kwestie terug te kunnen vinden in onze backoffice. Je kan je mail versturen naar: [email protected]

Een casinospel wilt niet openen. Wat moet ik doen?

Indien je een probleem ondervindt om een spel te openen raden we je aan te proberen met een andere internetbrowser zoals Chrome, Mozilla, Firefox of Edge. We raden je ook na te gaan of alle programma’s up-to-date zijn, zoals ADOBE FLASH PLAYER. Om dit te doen, gelieve de website van Adobe te bezoeken via de link: http://get.adobe.com/nl/flashplayer/. Mocht je alsnog problemen ondervinden, gelieve een screenshot te nemen van de foutmelding die je bekomt en deze per mail te versturen naar onze support op het adres: [email protected] Gelieve zeker de naam van het spel te vermelden, alsook het toestel die je gebruikt om te spelen.

Ik kan een spel niet vinden. Waar kan ik mijn spel terugvinden?

We bieden momenteel dicegamers aan, en deze kan je terugvinden via volgende link: https://www.goldenpalacedice.be/casino-dice-games-nl. Je hebt de mogelijkheid een spel op te zoeken via het zoekveld. Indien je het spel nog steeds niet kan terugvinden, aarzel niet contact op te nemen met onze support. Het volstaat simpelweg een mail te sturen naar : [email protected] Vergeet zeker niet duidelijk de naam van het spel te vermelden in je bericht.

Een spel is geblokkeerd. Ik krijg een foutmelding en kan niet verder spelen

Indien je een probleem ervaart om een spel te openen raden we je aan eens te proberen via een andere internetbrowser zoals Chrome, Firefox, Edge of Mozilla. Mocht het probleem zich nog steeds voor doen, gelieve een mail te sturen naar onze support met de volgende informaties:

  • De naam van het spel in kwestie
  • Een screenshot met de foutmelding
  • Hoe toestel die je gebruikt om te spelen
  • De internetbrowsers die je geprobeerd hebt
  • Alle mogelijke extra informatie die nuttig kan zijn om de fout te kunnen reproduceren. Je kan je mail verzenden naar: [email protected]

6. Vragen over sportweddenschappen

Mijn weddenschap staat nog open en de wedstrijd is beëindigd. Wanneer wordt de weddenschap berekend?

Onze bookmakers kunnen je weddenschap berekenen van zodra ze in het bezit zijn van het officiële resultaat van de wedstrijd. Indien je denkt dat de weddenschap reeds berekend had moeten zijn en je wenst te weten waarom je weddenschap nog niet berekend werd, kan je steeds een email sturen naar onze support met het bet ID-nummer van je weddenschap. Je kan je email verzenden naar: [email protected]

Hoelang duurt het vooraleer mijn weddenschap berekend wordt?

Onze bookmakers doen er alles aan om alle weddenschappen zo snel mogelijk te berekenen, van zodra ze in het bezit zijn van de officiële resultaten. Indien de wedstrijd geannuleerd werd en niet gespeeld wordt binnen de 48 uur, zal de weddenschap berekend worden na 48 uur en wordt de wedstrijd op je weddenschap geannuleerd.

Ik heb mijn winsten van een weddenschap niet ontvangen

Indien je denkt de winsten van een bepaalde weddenschap niet ontvangen te hebben, gelieve een email te sturen naar onze support met het ID-nummer van je weddenschap. Je kan je mail verzenden naar: [email protected] Onze Support staat klaar dit voor jou na te kijken.

Waarom werd mijn weddenschap geannuleerd?

Een annulering van een weddenschap kan verschillende redenen hebben. Om de exacte reden van de annulering te weten, gelieve een email te sturen met het bet ID-nummer van de weddenschap. Je kan je mail sturen naar: [email protected]

De wedstrijd werd onderbroken maar mijn weddenschap staat nog open

Indien een wedstrijd werd onderbroken en niet verder gespeeld wordt binnen de 24 uur zal de weddenschap berekend worden na 48 uur. Om de details te weten over jouw specifieke weddenschap, gelieve een email te sturen naar onze support met het bet ID-nummer van de weddenschap. Onze Support Agent staan steeds klaar om dit voor je na te kijken en je meer details te geven over je weddenschap. Je kan je email sturen naar: [email protected]

Waarom is de "cashout" optie niet beschikbaar?

De Cashout optie is een extra optie die we aanbieden maar niet altijd beschikbaar is. Deze optie is afhankelijk van verschillende factoren. Onze bookmakers beheren alles omtrent sportweddenschappen. Als de Cashout optie niet beschikbaar is, wil dit zeggen dat deze niet (meer) wordt aangeboden voor jouw weddenschap. The Cashout optie is enkel beschikbaar als de knop het toelaat.

Wat is de "cashout"-optie?

De Cashout optie is een optie dat je de mogelijkheid geeft een vroegtijdige uitbetaling te doen van de weddenschap alvorens de wedstrijd afgelopen is. De optie zal een bepaald bedrag genereren die je wordt aangeboden door onze bookmakers en die je kan aanvaarden (of weigeren) alvorens het eindresultaat van de wedstrijd bekend is.

Wat is de maximum winst per sportweddenschap?

De maximum winst per sportweddenschap is 50.000 euro. Het is niet mogelijk om meer te winnen per sportweddenschap.

7. Klachten in de speelzaal

Mijn toegang werd geweigerd in de speelzaal. Waarom?

Als de toegang jou geweigerd werd in één van onze speelzalen raden we je aan ten rade te gaan bij de manager van de speelzaal. De manager zal jou de reden van weigering kunnen meedelen. Indien de manager niet aanwezig is, gelieve een email te sturen naar onze support met een kopie van je identiteitskaart en een duidelijke uitleg wat er gezegd werd of wat er gebeurd is wanneer je toegang wou krijgen tot de speelzaal. Gelieve ook duidelijk mee te delen welke speelzaal jou de toegang heeft geweigerd. Onze Customer Agent zullen de situatie in detail nakijken en je meedelen wat de reden was waarom je toegang werd geweigerd. Je kan een email versturen naar: [email protected]

Ik heb een probleem gehad in de speelzaal

Indien er zich een probleem heeft voorgedaan in één van onze speelzalen raden we je aan te spreken met de manager van de speelzaal. De manager zal het voorval met jou overlopen en de nodige maatregelen treffen indien nodig. Indien de manager niet aanwezig is, gelieve een email te sturen naar onze support met een kopie van je identiteitskaart en een duidelijke uitleg wat er gezegd werd of wat er gebeurd is. Gelieve ook duidelijk mee te delen in welke speelzaal de situatie heeft plaats gevonden. Onze Customer Agent zullen de situatie navragen en bespreken met de manager van de speelzaal. Je kan een email versturen naar: [email protected]

8. Bug/probleem

Ik geraak niet op de website

Als eerste zouden we je aanraden je internetverbinding na te kijken en zeker te zijn dat je internetverbinding probleemloos werkt. Je kan de snelheid van je internetverbinding controleren via volgende link: https://fast.com/fr/#. Als je internet correct en snel werkt en je nog steeds geen toegang hebt tot de website, kan je proberen de cache en de cookies te verwijderen uit je internet opties. Het kan tevens handig zijn te proberen met een andere internetbrowser zoals Chrome, Mozilla, Firefox of Edge. Mocht het probleem nog steeds niet verholpen zijn, gelieve een screenshot te nemen van de pagina dat je te zien krijgt (eventuele foutmelding) en stuur deze screenshot per email naar onze support. Onze Customer Agent zal dit in detail voor je kunnen nakijken. Je kan je email verzenden naar: [email protected]

Ik krijg een « ERROR 404 » bericht

Als eerste zouden we je aanraden je internetverbinding na te kijken en zeker te zijn dat je internetverbinding probleemloos werkt. Je kan de snelheid van je internetverbinding controleren via volgende link: https://fast.com/fr/#. Indien je internet correct en snel werkt en je nog steeds geen toegang hebt tot de website, kan je proberen de cache en de cookies te verwijderen uit je internet opties. Het kan tevens handig zijn te proberen met een andere internetbrowser zoals Chrome, Mozilla, Firefox of Edge. Mocht het probleem nog steeds niet verholpen zijn, gelieve een screenshot te nemen van de pagina dat je te zien krijgt (eventuele foutmelding) en stuur deze screenshot per email naar onze support. Onze Customer Agent zal dit in detail voor je kunnen nakijken. Je kan je email verzenden naar: [email protected]

9. Legal

Hoe oud moet ik zijn op casino spellen te spelen?

De kansspelen die worden aangeboden door de Operator zijn voorbehouden aan natuurlijke personen die handelingsbekwaam en minstens 21 jaar zijn voor het spelen van casinogames. Je kan de algemene voorwaarden raadplegen via volgende link: https://www.goldenpalace.be/algemene-voorwaarden

Hoe oud moet ik zijn om sportweddenschappen te plaatsen?

De gok- en kansspelen die worden aangeboden door de Operator zijn voorbehouden aan natuurlijke personen die handelingsbekwaam en minstens 18 jaar zijn voor het plaatsen van sportweddenschappen. Je kan de algemene voorwaarden raadplegen via volgende link: https://www.goldenpalace.be/algemene-voorwaarden

Support

Aarzel zeker niet om ons te contacteren indien je vragen hebt of problemen ondervindt. Onze klantendienst helpt jou graag verder. Klik op "Mail naar onze klantendienst" om ons te contacteren via jouw standaard mailing-applicatie of contacteer ons rechtstreeks door een mailtje te sturen naar [email protected]!

Mail naar ONZE KLANTENDIENST


cookies
adx